Известие

Collapse
No announcement yet.

Нужда от информация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нужда от информация

    Здравейте, алфисти горди
    преди някой да каже: "що тоя отваря нова тема за питане, свързано с ремонти на 159, при условие, че такъв раздел вече съществува...", ще споделя, че се изказах в тема "ремонти" и "общи приказки за...", но нямаше файда....а пък съм на зор! И така, моля за няколко мнения по следния въпрос: (159 SW, 06, 2.4)
    ЕГР-затапен; ДПФ-премахнат;ремап..... предстои ми смяна на ангренаж. Според Вас, да махам ли вихровите клапи или само да ги почистя?!? Някой беше споменал, че при затапен ЕГР, няма вече нужда да ги махам, тъй като няма от какво да се образува нагар, а само да ги зачистя и съм ОК! Освен това се вдигал разхода след премахването...
    Предварително благодаря на отзовалите се!
    Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

  • #2
    До колкото знам,проблема на клапите не е нагара,а това,че се отчупват от осите си и попадат в цилиндъра -> салата. Превантивното им премахване може да спести доста главоболия,а може и нищо да не се случи.

    П.с Имай предвид,че нямам 159 и това, което написах е следствие на изчетеното във форума.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

    Comment


    • #3
      Благодаря, колега.....От това, което аз пък четох точно нагара им пречи да функционират правилно и се получава BIG Problem...Нека още някой да подскаже малко...
      Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

      Comment


      • #4
        По-добре ги махни, може да имаш проблеми някой ден.
        sigpic
        SCUDERIA ITALIA
        BMW 5-er
        BMW 7-er
        Fiat GP

        Comment


        • #5
          Клапите ми блокираха и ги премахнах.Колата стана по тромава при тръгване и в ниските обороти.Разхода на гориво скочи с около 0.6-1 литър за 100 км. в градски условия/ако не те мързи може да изровиш постовете ми преди и след демонтаж на клапите от темата за разход на гориво/.Затапиха ЕГР защото даде фира, ДПФ не съм го пипал. Направих чип тунинг, подобри се но не достатъчно според мен, разхода на гориво не спадна, не се и увеличи но колата стана по пъргава. Сега при следвашата сманя на ремъка/след 5 000 км/ ще монтират колектор с вихрови клапи.Карам в ниските обороти а точно там клапите имат значение.

          Та това е обективно и преживяно, дали ще ги махнете или не си е ваша работа.Лично според мен ако се прегледат, почистят и т.н. няма никакъв смисъл да се изкормят.
          Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
          156 1,8ТS-99 ......
          EX
          159 1,9 JTD-08

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
            Клапите ми блокираха и ги премахнах.Колата стана по тромава при тръгване и в ниските обороти.Разхода на гориво скочи с около 0.6-1 литър за 100 км. в градски условия/ако не те мързи може да изровиш постовете ми преди и след демонтаж на клапите от темата за разход на гориво/.Затапиха ЕГР защото даде фира, ДПФ не съм го пипал. Направих чип тунинг, подобри се но не достатъчно според мен, разхода на гориво не спадна, не се и увеличи но колата стана по пъргава. Сега при следвашата сманя на ремъка/след 5 000 км/ ще монтират колектор с вихрови клапи.Карам в ниските обороти а точно там клапите имат значение.

            Та това е обективно и преживяно, дали ще ги махнете или не си е ваша работа.Лично според мен ако се прегледат, почистят и т.н. няма никакъв смисъл да се изкормят.
            Благодаря ти. Като че ли и аз клоня към почистване и запазване на клапите, ако не са тръгнали да дефектират...
            Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

            Comment


            • #7
              Аз честно казано съм все още на принципа, за да е там значи е нужно... като карах паджерото много неща ми обясняваха махай, не ти трябва и единственото за което бяха прави бяха оширителите на калниците. Всичко друго ми рикушира по джоба.

              За моята 159ка много се чудя за ремапа, хем ми се иска хем не. За вихровите клапи знам само че е хубаво периодично да се проверяват и да се почистват ако има пукнатини да се сменят, че ставало зле ако паднат вътре.

              Не слушай кой какво ти казва да направиш. Направи каквото искаш, за да не обвиняваш после някой що ремонта ти е 3 бона че и отгоре
              Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от voododoll Покажи съобщение
                Аз честно казано съм все още на принципа, за да е там значи е нужно.
                Просто пример - ЕГР на кола нов внос.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #9
                  Махйте пеперудките,защото ще плачете някой ден,тогава ще се питате-защо не послушах хората от форума.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Преди седмица бях в оторизиран сервиз, главния майстор ми каза , че е най добре да се почисти и постави на ново /ще усетиш вървежа на колата по сувсем друг начин/.
                    Също спомена ,че 70% от колите са без това нещо.
                    Alfa Romeo 159 JTDm
                    Alfa Romeo 155 TS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Lunov Покажи съобщение
                      Преди седмица бях в оторизиран сервиз, главния майстор ми каза , че е най добре да се почисти и постави на ново /ще усетиш вървежа на колата по сувсем друг начин/.
                      Също спомена ,че 70% от колите са без това нещо.
                      Наскоро ги махнах тези клапи и промяна във вървенето нямаше, или поне не в отрицателен аспект. Сега съм спокоен, че няма да си представям как се чупят и правят боза от пъргавото ми двигателче!
                      Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Lunov Покажи съобщение
                        Преди седмица бях в оторизиран сервиз, главния майстор ми каза , че е най добре да се почисти и постави на ново /ще усетиш вървежа на колата по сувсем друг начин/.
                        Също спомена ,че 70% от колите са без това нещо.
                        А ако видят че е износен колектора след като го свалят,тогава какво правим,като цената на нов е 1000 лв ????? Стария колектор се износва там където лагеруват самите пепрудки,и започва да изпуска надув оттам !!!!!
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          А ако видят че е износен колектора след като го свалят,тогава какво правим,като цената на нов е 1000 лв ????? Стария колектор се износва там където лагеруват самите пепрудки,и започва да изпуска надув оттам !!!!!
                          Ами слагат им го без вазелин
                          И после се хвалят обслужвана е само в аналноризиран сервиз
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment

                          Working...
                          X